Subject: arvamus riigihangete seaduse ja riigilõivuseaduse muutmise seaduse eelnõu kohta
From: Mario Sõrm | Sorainen <[email-masked]>
To: "Info - RAM" <[email-masked]>
Date: Thu, 7 Aug 2025 14:14:50 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Esitan arvamuse riigihangete seaduse ja riigilõivuseaduse muutmise seaduse
eelnõu kohta.

Lugupidamisega

Mario Sõrm

Vandeadvokaat
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
M. +372 56 649 099 | T. +372 6 400 915
Rotermanni 6 | 10111 Tallinn | Eesti

Sorainen |  <https://www.sorainen.com/> sorainen.com

Antud e-kiri on konfidentsiaalne ning
<https://www.sorainen.com/disclaimer/et> kaitstud. Soraineni suhetele oma
klientide ja nende ülesannetega kehtivad järgnevad
<https://www.sorainen.com/TAC/et> tingimused.